خبر خوب افزایش بهبودیافتگان کرونا در ترکیه

تعداد بهبودیافتگان کرونا در ترکیه با ترخیص 1330 بیمار دیگر از بیمارستان‌ها به 151 هزار و 417 نفر افزایش یافت.

وزارت بهداشت ترکیه شامگاه یکشنبه 14 ژوئن با انتشار آمار آخرین وضعیت شیوع کرونا اعلام کرد: شمار قربانیان کرونا در ترکیه با فوت 15 بیمار طی‌ شبانه‌روز گذشته به 4807 نفر و مبتلایان با شناسایی 1562 مورد جدید به 178 هزار و 239 نفر رسید.

براساس این داده‌ها، شمار بهبودیافتگان از کرونا در ترکیه نیز با ترخیص 1330 بیمار از بیمارستان‌های کشور طی 24 ساعت گذشته به 151 هزار و 417 نفر افزایش یافت. تاکنون در سراسر ترکیه 2 میلیون و 632 هزار و 171 آزمایش کرونا انجام گرفته است.

در حال حاضر 717 نفر از بیماران کرونایی در ترکیه در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بوده و 290 بیمار دیگر نیز به دستگاه تنفسی وصل هستند.

فخرالدین کوجا، وزیر بهداشت ترکیه نیز طی مطلبی در توئیتر اعلام کرد: آمار جدید بهبود یافتگان کم‌تر از شمار ابتلا به کرونا گزارش شد. نیاز‌ها برای دستگاه‌های تنفس مصنوعی افزایش می‌یابد. ما در حال دور شدن از هدف خود هستیم.

امیدواریم همینطور خبرهای خوب بیشتری بشنویم تا زندگی دوباره به روال قبلی برگردد. مرزهای ترکیه برای ما ایرانی ها بازگشایی بشه و دوباره بتوانیم به شهرهای مختلف این کشور سفر کنیم، مخصوصا استانبول، پس بهتره از همین الان به فکر تهیه بلیط  سفر به استانبول زیبا باشیم و برای سفر برنامه ریزی کنیم.
منبع: خبرگزاری آناتولی

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.