لیست برترین سریال های ترکی (1)

سریال های ترکیه ای را می توان جذابترین سریال های Turkish serials can be the most fascinating series پخش شده از شبکه های تلوزیونی دانست که در کشور بیننده های زیادی دارد. به همین منظور در این بخش به معرفی برترین سریال های ترکیه ای 2019 و پخش می پردازیم. سریال هایی با Romance genre ژانر عاشقانه، احساسی، خانوادگی و …

شروع میکنیم از سریال پرطرفدار فامیل فقیر و به پایان می رسانیم با عروس استانبول.

سریال یوخسول اقربا، فامیل فقیر؛ yoksul akraba
سریال فامیل فقیر با کارگردانی دنیز یورولماز ار و نویسندگی یلدا آر اوغلو تهیه می شود. گفته می شود بیران داملا بیلماز در نقش قهرمان زن فیلم بازی خواهد کرد.

سریال تک یورک، یکدل؛ tek yurek
تایانچ آی آیدین، حلمی جم این تپه، آنپل تتنیک، آردا انارت و اسلم آکار در این سریال جدید trt1 ایفای نقش می کنند. این سیرال به زودی از کانال تلوزیونی مذکور شروع به پخش خواهد کرد.
این سریال به سرگذشت تیم هاکی روی یخ شهرداری زیتین بورنو در قسمت اروپایی Istanbul استانبول می پردازد

سریال هرجایی hercai
سریال هرجایی با تهیه کنندگی بانو آق دنیز از سوی شرکت میا یاپیم در شهر ماردین در نزدیکی مرز عراق تولید می شود. خانم ها؛ ایلای ارکوءک، ابرو شاهین و تانسو تاشانلار در این سریال با کارگردانی جمال شان بازی می کنند. این سریال از کانال تلوزیونی آ تی وی ترکیه پخش خواهد شد.

سریال قارداش چوچوقلاری؛ برادرزاده ها؛ kardes cocuklan
محمد اسلان توغ و آیچا بین گول در سریال برادرزاده ها نقش آفرینی خواهند کرد. این سریال توسط گلد فیلم تهیه می شود و بزودی پخش آن شروع خواهد شد.

سریال بیر اوود یئتر؛ یک امید کافیست؛ bir umut yeter
سریال مذکور با تهیه کنندگی ام اف یاپیم و کارگردانی باریش پیرحسن و نویسندگی ملیس جیولک تولید می شود و احتمال دارد در زمان پخش نام آن به حایات ایشیغیم؛ نور زندگی من تغییر یابد. این سریال از کانل d پخش خواهد شد.
اسرا بیلگیچ و تولگاحان ساییشمان در این سریال ایفای نقش خواهند کرد.

سریال قلبیمین سولطانی؛ سلطان قلبم، kalbimin sultani
سریال قلبیمین سولطانی با نقش آفرینی علی ارسان دورو و الکساندرا نیکیفوروا تهیه و از شبکه تلوزیونی استار تی وی پخش می شود.

سریال عشق ممنوعه Aşk-ı Memņa
سریال عشق ممنوعه، داستان عشق بی‌حاصل با طرح دراماتیک اغراق‌آمیز و کلاسیکی اسـت کـه توسط ترکیه ساخته و پخش شد. بهلول جوان و خوش‌تیپ، عاشق همسر جدید و جوان پدرش میشود و با گذشت زمان، او نیز عاشق بهلول میشود. و ماجراهایی اتفاق می‌افتد…

سریال سیلا «Sıla»
برای شـما از نزدیکی فرهنگ ترک و ایران گفتیم و بهمین دلیل خالی از لطف نیست اگر بـه یکی از سریال‌های ترکی اشاره کنیم کـه بـه لحاظ فرهنگی غریب و دور از ذهن نیست. ماجرای سریال «سیلا» از این قرار اسـت کـه دختری با همین نام در یکی از شهرستان‌های ترکیه بـه‌دنیا می آید و از آنجایی کـه پدرش نمی‌توانست بـه خوبی این دختر را بزرگ کند وی را نزد خانواده‌ای ثروتمند در استانبول می‌فرستد.
سیلا در پیش این خانواده زندگی خوبی داشت تا این کـه در جوانی ربوده می شود و بـه روستایی کـه در آن زندگی می کرد باز میگردد. دراین روستا رسم و رسوم‌های دست و پاگیری وجود داشت و همان‌گونه کـه برای شـما گفتیم، داستان اصلی سریال «سیلا» حول آداب و سنن سخت‌گیرانه‌ای اسـت کـه مردم جنوب ترکیه با آن زندگی میکنند.

سریال حلقه «Halka»
اگر اهل سریال‌های ترکی باشید حتما بـه خوبی می دانید کـه ترک‌ها درکنار توانایی در ساخت سریال‌های خانوادگی، ید طولایی در ساخت سریال‌های درام و اکشن نیز دارند و نمونه بارز این ادعا را میتوان در سریال «حلقه» اثبات کرد. این سریال داستان انتقام دو جوان را روایت می کند کـه بـه خون یک دیگر تشنه‌اند.
«حلقه» یکی از جدید ترین سریال‌های ترکی بـه‌حساب می آید و با توجه روایت سریع و جذابی کـه دارد، مخاطب از پیچش‌های داستانی این سریال دائماً شگفت‌زده می شوند و پیشنهاد میکنیم اگر بـه ماجرا‌های تبهکاران و خطر‌هایی کـه با آن روبه‌رو می شوند علاقه دارید حتما سریال «حلقه» رابه لیست سریال‌های آخر هفته خود اضافه کنید.

سریال پرنده سحرخیز «Erkenci Kus»
نوبتی هم کـه باشد نوبت یک سریال کمدی درام اسـت کـه مطمئن هستیم تماشای آن حسابی شـما را سرحال می‌آورد. ترک‌ها با ساخت سریال «پرنده سحرخیز» ثابت کردند کـه راه و رسم ساخت سریال‌های خنده‌دار و عاشقانه را بلد هستند و با سریالی شاد و جذاب سر و کار داریم کـه ساعت‌ها شـما را سرگرم نگه خواهد داشت.

ماجرای سریال «پرنده سحرخیز»، ممکن اسـت معمولی بـه‌نظر برسد، اما پرداخت خوب این سریال باعث شده تا همین ماجرای معمولی، مخاطب رابه دنبال خودش بکشد. قضیه سریال «پرنده سحرخیز» از این قرار اسـت کـه دختری با نام صنم نقش اول زن این سریال را بازی میکند و دختری بانشاط و رویاپرداز اسـت کـه بـه هر چیزی فکر میکند غیر از ازدواج.

در نتیجه پدر این دختر، صنم را تهدید میکند کـه اگر بـه فکر Marriage ازدواج نباشد، بـه زور وی را شوهر میدهد و بهمین دلیل ماجرا‌های عشق و عاشقی‌های بامزه‌ای پیش ‌روی صنم قرار میگیرد. دمت اوزدمیر «Demet Özdemir»، هنرپیشه‌زیباروی ترک نقش صنم را در سریال «پرنده سحرخیز» بر عهده دارد و بازی پرنشاط او نقش مهمی در صحنه‌های خنده‌دار و بامزه این سریال دارد.

سریال راهزنان در دنیا حکومت نمی‌کنند «eskiya dunyaya huhumudar olmaz»
دراین قسمت سریالی را برای شـما معرفی میکنیم کـه ۳ فصل ازآن نمایش داده شده و بـه لحاظ بازخورد، در تلویزیون ترکیه بـه اندازه‌ای طرفدار پیدا کرد کـه پخش آن چیزی نزدیک بـه ۴۴.۱ میلیون لیر ترکیه روانه جیب سازنده‌های این سریال کرد. منتخب برترین سریال های ترکیه ای با تصاویر سریال «راهزنان در دنیا حکومت نمی کنند» چیزی حدود ۶۵ قسمت ۱۲۰ دقیقه‌ای اسـت و با سریالی طرف هستیم کـه داستانی تهبکارانه و مافیایی دارد. بهمین دلیل نیز در طول قسمت‌های این سریال، با حادثه‌های غیرمنتظره و جذابی روبه‌رو می شویم. در بالا برای شـما از سریال «برگریزان» گفتیم و جالب اسـت بدانید «دنیز چاکر» «Deniz Çakır»، ستاره مشهور ترک کـه در «برگریزان»، نقش فرخنده را بر عهده داشت دراین سریال نیز هنرنمایی میکند.


منبع




۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.